Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved: Umm Latifa (in Saudi Kingdom) 2013-2009 http://kuchniaarabska.blogspot.com/
Przepisy i zdjęcia są dziełem autorki bloga, chyba że zaznaczono inaczej. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody zabronione.

Respect Copy rights - they are reserved. Copying and publishing any material from the blog, without a written permit from the author, forbidden.

poniedziałek, 19 lipca 2010

dżirdżir czyli rukoli odkrycie



Liście w pękach różniących się wielkością można kupić w każdym sklepie z warzywami. Trzeba tylko umyć, przebrać, skropić obficie sokiem z cytryny i chrupać. Wspaniałe w smaku, kwaskowate, gdzieś w oddali przebrzmiewa lekko nuta "chrzanowej" ostrości...  Świetna prosta sałatka.

5 komentarzy:

White Goldfinch pisze...

znam, pycha.. mnie sie to kojarzy z rukola :)

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Otóż mojej siostrze również! To było jej pierwsze skojarzenie po pierwszym kęsie ;).

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

A jednak to rukola! Notka poprawiona, by nie wprowadzać w błąd! Dziękuję Magdo za info!

Sefie pisze...

Dla Mnie rukola kojarzy się z mozarellą, bazylia i pomidorkiem.

Anonimowy pisze...

ostrawa pyszna do zagryzania. Ja lubie ja albo zielona cebulka zagryzac sobie do zupy z czerwonego adasu. A moze dodaj przepisy na roz u adas (W GAZIE NAZYWA SIE TO MDZADARA) podawana z rumiana cebulka i labanem .MAA SALAMA . Milego dnia Um Lateefa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...