Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved: Umm Latifa (in Saudi Kingdom) 2013-2009 http://kuchniaarabska.blogspot.com/
Przepisy i zdjęcia są dziełem autorki bloga, chyba że zaznaczono inaczej. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody zabronione.

Respect Copy rights - they are reserved. Copying and publishing any material from the blog, without a written permit from the author, forbidden.

sobota, 29 września 2012

o balili - czyli sałatce z ciecierzycy na ciepło

Udało mi się wreszcie uaktualnić wpis. Przepis jest - poniżej. Życzę smacznego :).

12 komentarzy:

Chef Bogdan Gałązka pisze...

Muszę to zrobić. Brzmi i wygląda pysznie.Braci Krzyżacy bardzo lubili ciecierzyce. Po co soda do ciecierzycy?
Pozdrawiam z Malborka
Bogdan

pomieszane-poplątane pisze...

Niestety nie widzę tego przepisu:( może coś z moim kompem jest nie tak? bo mi się tylko nagłówek otwiera.

kasia pisze...

Zapraszam do odebrania nominacji Liebster Blog , jeśli masz czas :)Pozdrawiam:)
kasia
notatnikkulinarny.blogspot.com

Clara pisze...

Przepraszam, że nie na temat, ale "Schizofrenia zabrała mi Syna..." - przeczytaj, proszę mój blog o
chorobie, która dzień po dniu zabierała i wyniszczała mojego Syna, a rodzinę dewastowała
psychicznie. Być może moje zapiski pomogą Ci bardziej świadomie spojrzeć na ten problem. Większość
nie zdaje sobie sprawy ile ludzi wokół nas cierpi na tę chorobę. MY - po ciężkiej walce przegraliśmy
bitwę...

Wejdź, proszę na moją stronę http://schizofreniamojegosyna.blogspot.com/

Dom z mozaikami pisze...

O kurczę ,ależ z daleka dotarłaś do mojego domu i zostawiłaś miły komentarz. Miło Cie było gościć. Pozdrawiam :o). Ala

Ola pisze...

o kurcze, brakuje mi tylko sosu ;) przepis się bardzo przyda, dziękuję! mam puszkę ciecierzycy i kompletnie nie wiedziałam do czego ją zużyć :P

Unknown pisze...

wygląda ciekawie:)

Cheat pisze...

Wyglada fantastycznie, smakuje pewnie rownie dobrze =)

wypoczynek na Mazurach pisze...

Czekamy na kolejne przepisy

Beata pisze...

Ciekawy i fajny przepis :))

Unknown pisze...

Brzmi bardzo smacznie. Wejdź tutaj.

Unknown pisze...

wow, this is really great
http://aflam.io/series-the-grand-tour-season-1-episode-1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...